افتتاح 122 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در بم

کرمان نو- فرماندار بم از افتتاح و بهره برداری 122 پروژه در بخش های دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد

هادی شهسوارپور روز چهارشنبه درباره پروژه های دهه فجر در بم به خبرنگار کرمان نو گفت : ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در بخش دولتی مربوط به شهرداری بم و بروات است که افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اینکه دو پروژه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بم است بیان کرد:یکی از مهمترین پروژه های درمانی افتتاح کلینیک ویژه با ۳ هزار مترمربع مساحت و اعتبار ۲۵ میلیارد تومان است و پروژه رفاهی دیگر این دانشگاه افتتاح خوابگاه پسرانه تلاش با مساحت ۳هزار مترمربع وظرفیت ۲۰۰ نفر  و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان است.

فرماندار بم ادامه داد:همچنین ۲۱ پروژه روستایی این شهرستان با اعتبار ۸ میلیارد تومان و ۳۶ پروژه مربوط به روستاهای فاقد دهیاری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در این ایام افتتاح می شود.

به گفته او 71 پروژه مربوط به سایر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است و به طور جمع  اعتبارات پروژه های دولتی، عمومی و غیره حدود ۱۶۰ میلیارد تومان است.

افتتاح پروژه های بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان

فرماندار بم با تاکید بر اینکه در بخش خصوصی عمده پروژه ها مربوط به شرکت خودروسازی مدیران خودرو است اظهارداشت: رونمایی از خودروبرقی این خودروسازی با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان و همچنین افتتاح سالن رنگ این خودروسازی با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه های بخش خصوصی این شهرستان به حساب می آیند.

شهسوارپور توضیح داد: افتتاح فاز اول و دوم مجتمع فرهنگی، رفاهی و تفریحی نخل و نارنج بالغ بر ۳۰میلیارد تومان با مشارکت و همکاری شهرداری و توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور افتتاح خواهد شد.

او می گوید از پروژه های دیگر بخش خصوصی افتتاح و بهره برداری مرغداری ۱۶۰ هزار قطعه ای دارستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان است.

فرماندار بم همچنین در پایان از افتتاح گلخانه،خانه بوم گردی و خدماتی و سایر پروژه های دیگر با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84562
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.