معاون هلال احمر کرمان اعلام کرد:


نجات فرد مفقودشده بعد از ۷۲ ساعت سرگردانی در کوه‌های کرمان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، فردی را که به مدت ۷۲ ساعت در کوه های فوسک کوهپایه سرگردان و مفقود شده بود را نجات دادند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمد امیرخانی” از امدادرسانی ۱۹ ساعته نیروهای امدادی در حوادث کوهستانی در شهرستان های کرمان و رفسنجان در شامگاه ۱۶ خرداماه خبر داد.

وی با اشاره به وقوع دو حادثه کوهستانی در شهرستان های کرمان و رفسنجان گفت: بلافاصله چهار تیم به محل های حادثه اعزام شدند.

امیرخانی با اشاره به وقوع حادثه اول در خصوص مفقود شدن فردی در کوه های فوسک که برای جمع آوری گیاهان دارویی به این منطقه عزیمت کرده بود، افزود: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کوهستان کرمان در ساعت ۹ صبح یکشنبه ۱۶ خردادماه به محل حادثه اعزام و پس از ۱۳ ساعت جست و جو فرد مفقود شده را با هماهنگی‌ نیروی انتظامی به دامنه کوه انتقال دادند.

وی با اشاره به پایان این عملیات در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شامگاه یکشنبه بیان کرد: این فرد به مدت ۷۲ ساعت در کوه های فوسک کوهپایه سرگردان و مفقود شده بود که همراهان وی پس از ۷۲ ساعت از جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند.

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به وقوع حادثه دوم در محل دره راگه در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در پی مصدومیت فردی از ناحیه ساق پا در محل مذکور بلافاصله دو تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان با همراهی عوامل اورژانس در ساعت ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی پس از ۶ ساعت تلاش موفق شدند مصدوم را از طریق بسکت فیکس و به محل آمبولانس اورژانس انتقال دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72031
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.