طی سه روز


۲۷ پرونده تخلف صنفی در جنوب کرمان تشکیل شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به اجرای مانور ویژه نظارتی طی سه روز گذشته در این منطقه از تشکیل ۲۷ پرونده تخلف صنفی در این مانور خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمدعلی توکلی افزود: پرونده تخلفات صنفی در بازرسی های سه روز گذشته به منظور رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه مانور ویژه نظارتی قرار بود در ۲ روز به مرحله اجرا در آید که به دلیل حجم کار سه تا چهار روز تمدید شد تصریح کرد: در این مانور در سومین روز اجرا از ۵۵۰ صنف مختلف هفت شهرستان جنوب کرمان بازدید شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: در سومین روز این طرح نظارتی، ۵۷ بازرس در قالب ۱۹ اکیپ بازرسی در جنوب کرمان بر واحدهای صنفی این منطقه نظارت می کنند.

وی بر مشارکت بیشتر مردم در برخورد با متخلفان تاکید کرد و گفت: مردم نقش بسیار مهمی در انجام بازرسی ها دارند و می توانند در این راستا تاثیرگذار باشند.

وی افزود: اهالی منطقه جنوب کرمان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق تماس با سامانه پاسخگویی سازمان صمت جنوب کرمان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.