رییس پلیس راه زرند- یزد


۲ قاچاقچی سوخت کرمان در آتش سوختند

بامداد روز سه‌شنبه ۲ عامل قاچاق سوخت زنده زنده در آتش‌سوزی خودروی خود سوختند و جانشان را از دست دادند.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از ایرنا  محل دقیق این سانحه و مرگ دلخراش عاملان قاچاق سوخت، در کمربندی شرقی شهرستان زرند در شمال استان کرمان اعلام شده است.

محمدحسین اثنی عشری رییس پلیس راه زرند- یزد  توضیح داد: ساعت حدود یک بامداد یک دستگاه خودرو سمند حامل سوخت قاچاق از زرند به طرف کرمان در حال حرکت بود که حوالی منطقه کشتارگاه به عقب خودرو حمل زباله برخورد و در سطح جاده واژگون شد.

به گفته وی لحظاتی بعد یک کشنده عبوری با خودرو حادثه دیده برخورد کرد و موجب آتش سوزی خودرو سمند شد که راننده و سرنشین آن به طرز فجیعی در آتش سوختند.

اثنی عشری افزود: بعد از این حادثه یک خودرو دیگر حمل سوخت قاچاق نیز هنگام عبور از محل دچار حریق و متوقف شده است.

شهرستان زرند در ۷۵ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

به گزارش ایرنا قاچاق سوخت در استان کرمان به علت همجواری با استان های مرزی و تفاوت فاحش قیمت سوخت با آن سوی مرزها همچنان ادامه دارد و این درحالی است که بخشی از این سرمایه ایرانیان برای آنکه عده ای به زعم خودشان به سودهای کلان دست یابند، ارزان به آن سوی مرزها ارسال می شود.

سوانح مربوط به قاچاق سوخت در استان کرمان بالاست به طوری که هراز چندوقتی خبرهای سوانح این خودروها و مرگ عاملان قاچاق شنیده می شود.

طرح های مختلفی از جمله ایجاد محدودیت در برداشت روزانه بنزین در جنوب و شرق استان کرمان از چندماه اخیر اجرایی شده و امید می رود که با اجرای طرح های کارشناسی هم زمینه درز سوخت برای قاچاق کاهش یابد و هم سایر شهروندان که در کار قاچاق دخیل نیستند برای مراجعه به جایگاه های سوخت در صف های طولانی معطل نمانند و اذیت نشوند.

آنطور که مسئولان متولی می گویند از جمله منفذهای مهم درز سوخت کارت های آزاد جایگاه هاست که طی چندروز اخیر استفاده از این کارت ها از ساعت ۲۲ تا ۶ بامداد استفاده از آنها در جنوب و شرق استان کرمان ممنوع شده است.

همچنین رصد و نظارت دوربین ها روی خودروهایی که برای سوختگیری به جایگاه های عرضه مراجعه می کنند برای شناسایی افرادی که در روز چندنوبت یا هرروز برای دریافت سوخت مراجعه می کنند در استان کرمان تشدید شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98070
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.