رئیس اورژانس کرمان خبرداد؛


۴ کشته و یک مصدوم در محور جیرفت به راین

رئیس اورژانس کرمان گفت: عصر جمعه ۵ آبان در پی برخورد پژو پارس و ۲۰۶ در محور جیرفت به راین، ۴ نفر، شامل ۲ زن و ۲ مَرد با حدود سن ۳۰ تا ۵۰ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند. همچنین حال عمومی مصدوم این حادثه، وخیم گزارش شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: ساعت ۱۶ و ۳۷ دقیقه جمعه ۵ آبان‌ماه بعد از دریافت گزارش برخورد پژو پارس و ۲۰۶ در محور جیرفت به راین (۲۵ کیلومتری راین) سریعاً ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: متأسفانه در این حادثه، ۴ نفر، شامل ۲ زن و ۲ مَرد با حدود سن ۳۰ تا ۵۰ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

 رئیس اورژانس کرمان بیان داشت: در این حادثه یک مَرد حدوداً ۴۰ساله مصدوم شد که بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب از سوی تیم فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی راین و سپس برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

 او بیان داشت: حال عمومی مصدوم این حادثه، وخیم گزارش شده است.

 محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نیز با اشاره به امدادرسانی هلال‌احمر کرمان در این سانحه ترافیکی گفت: در طی تماس اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر مبنی بر وقوع سانحه ترافیکی در محور جیرفت به راین، فوراً یک تیم امداد و نجات از هلال‌احمر راین به محل حادثه اعزام شد.

 او بیان کرد: یک کشته در خودرو محبوس شده بود که از سوی نیروهای هلال‌احمر رهاسازی شد.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تیم اعزامی از پایگاه امداد و نجات کوهستان راین در محل حادثه حضور یافت، بیان داشت: این عملیات بیش از ۲ ساعت به طول انجامیده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110319
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.