معاون فرهنگی ارشاد کرمان: ثبت‌نام طرح بهارانه کتاب آغاز شد

 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز ثبت نام کتاب فروشی ها در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ از امروز(سه شنبه) خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمد جواد حسین زاده روز سه شنبه افزود: کتاب فروشی های استان کرمان همزمان با سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح بهارانه کتاب۱۴۰۰ اقدام کنند.

وی بیان کرد: در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران عرضه کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و فقط با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

وی تصریح کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می کند.

حسین زاده با اشاره به اجرای طرح های مختلف کتابخوانی افزود: طرح های خرید کتاب معمولا با استقبال علاقه مندان روبرو می شود و افرد می توانند با تخفیف در قالب بن و یارانه خرید کتاب های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

وی بیان کرد: از سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای فرهنگی با محدودیت و مشکل روبرو شده اند اجرای چنین طرح هایی کمک شایانی به فروش و گردش اقتصادی کتابفروشی ها شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شرایط خرید و نحوه اختصاص یارانه در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ پس از پایان ثبت نام و مشخص شدن کتابفروشی های شرکت کننده به اطلاع علاقه مندان رسانده می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71334
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.