افتتاح سینما دیجیتال شهرستان بافت

سینما دیجیتال شهرستان بافت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افتتاح شد.

پس از چهار دهه خاموشی سینمای بافت طی مراسمی رسمی با حضور محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان ،محمدی نماینده مردم شهرستانهای ابر در مجلس شورای اسلامی ، حجه‌الاسلام محمدزاده امام جمعه ، مجید زنداقطاعی فرماندار ، اعضای شورا ، شهردار و سایر مقامات محلی، سینما دیجیتال بافت در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی احیاء و ‌بازگشایی شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مندی از خدمات فرهنگی را جزو حقوق حقه ی شهروندی دانست و سینما را با توجه به جذابیت های بصری و اثرگذاری بر مخاطبان در فرهنگ سازی و کاهش آسیبهای اجتماعی بسیار موثر قلمداد کرد.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بافت در این جلسه با قدردانی از مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به جهت اجرای عدالت فرهنگی و‌ توزیع عادلانه امکانات فرهنگی هنری در جای جای استان ، از پیگیری ، حمایت و مساعدت آقای محمدی نماینده مردم شهرستانهای ابر در مجلس شورای اسلامی در تأمین بخش قابل توجهی از هزینه های خرید تجهیزات همچنین همکاری فرمانداری شهرستان در تعمیر و تجهیز سالن، تقدیر و‌تشکر کرد.

دهقانی‌فر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی برادران مرحوم شفیعی که با راه اندازی و ساخت اولین سینما ،بازار ، مسجد ، حمام و…. در بافت جزو‌ اولین پیشگامان این شهر به سوی تحولات مدرن شهری بودند ، این رخداد مهم فرهنگی را به مردم فهیم بافت تبریک عرض کرد. او افزود: انشالله بشرط حفظ شرایط زرد و اعلام ستاد کرونای شهرستان ، اکران فیلم برای عموم از دهه ی فجر آغاز می‌شود.

در اولین روز از افتتاح سینما دیجیتال بافت ، فیلم «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی و با بازی درخشان هدیه تهرانی ، علی مصفا و مهران احمدی ، اکران شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63312
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.