اهدای تندیس به برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمان

رییس بسیج رسانه استان کرمان گفت: ۲۲ اثر از بین ۱۵۰ اثر ارسالی به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، امین رجایی رئیس بسیج رسانه استان کرمان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مرحله استانی که صبح امروز در مقر فرهنگی سپاه پاسداران برگزار شد، با درود به روان پاک شهدا گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به ایستگاه پایان رسید؛ ولی متاسفانه به علت ویروس منحوس کرونا به موقع برگزار نشد.

او با بیان اینکه ۱۵۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره‌ای رسانه‌ای ابوذر ارسال شد، افزود: بعد از داوری ۲۲ اثر در ۷ بخش محتوای متنی، شامل: تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله و خبر و محتوای چند رسانه‌ای شامل موشن گرافیک، گرافیک، کلیپ، عکس، کاریکاتور، اپلیکیشن موبایل و نرم افزار رایانه، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

رجایی بیان کرد: اهمیت و نقش رسانه به دلیل آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی موثر است.

او تصریح کرد: پارسال در آستانه شهادت سردار سلیمانی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محوریت مکتب سردار شهید سلیمانی رونمایی شد.

رییس بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اینکه امسال نیز از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شده است، گفت: اصحاب رسانه‌ می‌توانند آثاری که از پارسال در رسانه‌ها منتشر شده است را تا دی امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او بیان داشت: اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بهمن برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78162
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.