اکران محله‌ای فیلم‌های جشنواره عمار در رفسنجان

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با اشاره به آغاز اکران‌های مردمی فیلم‌های این جشنواره گفت: امسال بحث اکران در مساجد، هیئت ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حسین رمضانی صبح امروز 20 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایش فیلم‌های دوازدهمین جشنواره مردمی عمار با نمایش فیلم «آن زمستان» که روایتی از زندگی آیت‌الله مصباح یزدی عمار انقلاب بود، در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان آغاز شد.

وی افزود: با توجه به راه اندازی شورای محله، قصد داریم فیلم ها را با ظرفیت هیات امنا و دست اندرکاران، در مساجد شهر اکران کنیم و و در روستاهای شهرستان نیز آمادگی داریم که فیلم‌ها را در اختیار بگذاریم؛ در عین حال درخواستهای مدارس، دانشگاهها و حوزه ها را برای اکران فیلم ها با کمک آموزش و پرورش و دانشگاهها پاسخگو هستیم.

رمضانی در خصوص نحوه در اختیار گرفتن فیلم های جشنواره عمار توضیح داد: از ارگان‌ها، نهادها و عموم مردم که تمایل به نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در سازمان یا در نهادهای های مردمی و خانوادگی خود دارند دعوت می کنم برای در اختیار گذاشتن فیلم‌ها از یکی از راه‌های ثبت نام در سایت ekran.ammarfilm.ir و دانلود فیلم از بخش فیلم‌ها، ارسال کلمه «ثبت نام» در سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰، تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۰۰ یا مراجعه به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان اقدام کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالهای آینده متولیان فرهنگی و فیلم‌سازان شهرستان بتوانند با برنامه‌ریزی و ساخت آثاری فاخر و ارزشمند با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی این جشنواره هم فرهنگ غنی و ارزشمند شهرستان را به کشور معرفی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83155
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.