نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت خبر داد


برگزاری جشنواره گلیم و پسته سیرجان با حضور سفرای کشورهای مختلف

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خبر داد: جشنواره گلیم و پسته سیرجان با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای خارجی، ۸ آبان‌ماه در سیرجان برگزار خواهد شد.

“شهباز حسن‌پور”  با تبیین ظرفیت گلیم و پسته در امر صادرات، گفت: جشنواره پسته و گلیم شهرستان سیرجان با هدف معرفی ظرفیت‌های شهرستان سیرجان در حوزه‌های صنایع دستی، گردشگری، صنعت و معدن است.

وی با بیان این مطلب که جشنواره پسته و گلیم سیرجان برای نخستین بار برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با حضور وزیر میراث فرهنگی، معاون امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای اتریش، بلژیک، بلاروس، مالزی، دانمارک، کره جنوبی، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و آفریقای جنوبی، هشتم آبان‌ماه در سیرجان برگزار خواهد شد.

حسن‌پور در ادامه با انتقاد شدید از زمان‌بر بودن استعلامات ادارات گفت: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، روند استعلامات ادرات دولتی را مناسب نمی‌دانند و زمان زیادی در این موضوع هدر خواهد رفت، لذا روند ارائه خدمات ادارات دولتی و مجوزهای لازم به کارافرینان تسریع یابد.

وی در پایان بر لزوم تامین زیرساخت‌ها توسط بخش‌های دولتی جهت سرمایه‌گذاری‌های لازم و اشتغال‌زایی تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37013
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.