دومین جشنواره ملی ذوالفقار در کرمان برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.

اختتامیه دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، این جشنواره امسال به صورت ملی ویژه اساتید و طلاب دانشگا‌های سراسر کشور، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها بود و دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان بوده است.

مصطفی جعفری کرمانی پور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان و دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار گفت: اولین دوره این جشنواره به نام شهید سلیمانی پارسال برگزار شد و شرکت کنندگان آن از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور بودند و امسال در دومین دوره ،این جشنواره به صورت ملی برای تمام دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

او می‌گوید: این جشنواره در ۶ رشته، نقاشی، عکس، شعر و دلنوشته، خوشنویسی، موشن گرافیک، پوستر و بخش ویژه طراحی نشان جشنواره برگزار شد.

به گفته جعفری در این جشنواره هزار و ۸۲ نفر شرکت کننده دو هزار و ۴۶۴ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند که از این آثار تعداد هزار و ۷۷۲ آثار دانشجویی و ۶۹۲ اثر نیز از اسانید بود. همچنین کرمان، اصفهان و تهران بیشترین اثر ارسالی را به دبیرخانه جشنواره داشته اند.

او می گوید: برای برگزاری سومین جشنواره ذوالفقار در شورای سیاست گذاری مطرح شده است که یک بخش علمی هم به جشنواره اضافه شود.

به گفته جعفری کرمانی برگزاری جشنواره سوم به صورت بین المللی خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84403
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.