مهلتِ فرستادن اثر به «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» تمدید شد

دبیر «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، از تمدید مهلت فرستادن اثر به این جشنواره تا چهارم شهریورماه خبر داد.

به گزارش کرمان نو، مجتبی احمدی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر تعدادی از شاعران، مهلت فرستادن اثر به جشنواره که تا بیستم مرداد‌ماه اعلام شده بود، به‌مدت ۱۵روز تا جمعه چهارم شهریورماه تمدید شد و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» با استقبال خوب شاعران فارسی‌زبان، عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان روبه‌رو شده، افزود: تاکنون شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف کشور عزیزمان ایران و همچنین از کشورهایی همچون افغانستان، عراق، استرالیا، لبنان، تانزانیا، سوریه، آفریقای جنوبی، پاکستان، یمن و… داشته‌ایم.

دبیر «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» ادامه داد: از همین هفته، کار بررسی مقدماتی آثارِ رسیده به جشنواره در دبیرخانه آغاز خواهد شد که در این مرحله، تطبیق شعرها با معیارهای ذکرشده در فراخوان جشنواره مدنظر قرار می‌گیرد و پس از حذف نام شاعران و کدگذاری، آثار وارد مرحله اول داوری می‌شوند.

احمدی از انجام مرحله نهایی داوری در اواخر شهریورماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: داوری جشنواره با حضور جمعی از شاعران و صاحب‌نظران عرصه شعر انجام می‌شود و داوران توسط شورای تخصصی جشنواره انتخاب خواهند شد.

دبیر «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» در پایان گفت: اسامی شاعران راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره، در مهر‌ماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95296
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.