نمایشگاه اردیبهشت‌گان در کرمان برپا شد

مدیر موسسه فرهنگی و هنر هومهر کرمان از برگزاری نمایشگاه گروهی اردیبهشت‌گان با حضور ۴۰ هنرمند در محل این نگارخانه در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، آزاده عطایی با بیان اینکه اردیبهشت گان از جمله جشن های دوازده گانه سالانه در ایران باستان بوده است افزود: همچنین به واسطه اینکه ماه اردیبهشت موسم شکوفایی گل ها است، این نمایشگاه با موضوع طبیعت برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ۴۰ هنرمند از استان های تهران، اصفهان، البرز، سیستان و بلوچستان و کرمان، ۹۰ اثر هنری خود را در نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

مدیر موسسه فرهنگی و هنر هومهر کرمان اظهار داشت: آثار شرکت داده شده در نمایشگاه اردیبهشت گان در بخش های نقاشی، طراحی و چاپ دستی به نمایش گذاشته شده و شرایط خرید آثار نمایشگاه برای بازدیدکنندگان نیز فراهم است.

وی بیان کرد: نمایشگاه اردیبهشت گان از ۲۵ اردیبهشت افتتاح شده است که تا ۳۰ اردیبشهت ادامه دارد و علاقه مندان می توانند صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصر از ۱۸ تا ۲۰ برای بازدید به نگارخانه هومهر واقع در خیابان آبنوس پلاک پنج مراجعه کنند.

عطایی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد: هر چند شیوع ویروس کرونا ضربه بزرگی به جامعه هنری وارد کرده است، اما با برگزاری چنین نمایشگاه هایی سعی داریم تا رونق  را به حوزه فرهنگ و هنر بازگردانیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70634
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.