از ۳۱ خرداد تا ۱۶ تیر؛


نمایش «وراجی» به روی صحنه رفت

نمایش «وراجی» به کارگردانی مشترک مریم ترشیزی و آرش اخلاقی‌زاده و تهیه‌کنندگی مشترک حسین ایرانمنش و مسعود سیستانی از پنجشنبه ۳۱ خرداد در تئاتر شهر کرمان به روی صحنه رفت.

به گزارش کرمان‌نو، نمایش «وراجی» با حمایت گروه اورس و کارگردانی مشترک مریم ترشیزی، آرش اخلاقی‌زاده پنجشنبه ۳۱ خرداد تا ۱۶ تیر ساعت ۱۹ به روی صحنه می‌رود.

این نمایش، داستان دختری است که نقش‌های مختلف از نمایشنامه‌های مشهور با محوریت نقش زن را در تمام زندگی، در ذهن خودش و برای خودش بازی کرد و فقط خودش برای آن نقش‌آفرینی‌ها کف زد، زیرا جبر زمانه یا فرهنگ خانواده، مانع رسیدن او به خواسته‌هایش شد.

این نمایش ترکیبی از تمرین و اجرا است.

مدت زمان تمرین این نمایش تقریباً یک سال است که با گروه بیست‌نفره بازیگران به اجرا رسیده است.

امیر مشتاق‌رودساز، فائزه اکبرنژاد، پریسا حسینی، زهرا یوسفی‌اصل، مبینا نامجو، آتنا ابراهیمی، سارا سلطانی، مبینا حشمتی، هانیه بزرگمهر، یگانه سادات هاشمی، زینب صفرزاده، مبینا انجم‌شعاع، زینب اختیاری، هلیا جعفری، مهری حسن‌پور، آیناز محمدرفیعی، رقیه نژادشاهرخ‌آبادی، زهرا مجیدی و مریم ترشیزی بازیگران این نمایش هستند.

قابل ذکر است این نمایش در پلاتو زیرزمین تئاتر شهر کرمان اجرا می‌شود؛ پیش از این به مدت چندسال این پلاتو خالی و بدون اجرا بود به همین دلیل ظرفیت محدود تماشاگر دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال یا درب سالن مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119491
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.