کتاب جدید منصور علیمرادی منتشر شد

این کتاب در فضای مناطق جنوبی کشور روایتگر یک داستان ماجراجویانه‌ی بسیار خنده دار است که حتی بزرگترها هم با خواندن آن سرگرم میشوند. داستان در مورد دو نوجوان عشایری شیطون و بازیگوش و عشق دوچرخه است که دست به ماجراجویی های جذابی در شهری کوچک میزنند.
منصور علیمرادی، نویسنده ی این کتاب از نویسندگان، پژوهشگران و شاعران نام آشنا است که اصالتا کرمانی است، پیش از این در حوزه ی داستان آثار موفقی همچون “تاریک ماه” در نشر روزنه، “زیبای هلیل” و “نام دیگرش باد است سینیور” در نشر نون، از او منتشر شده است. علاوه بر کتاب هایی در حوزه ی شعر و داستان، آثار پژوهشی معتبری همچون: افسانه های مردمان حوزه هلیل رود، فرهنگ بزرگ ضرب المثل ها، لیکوهای رودبار جنوب، اشعار و ترانه های شفاهی مردم جنوب از او منتشر شده است که تاکنون جوایز بسیاری را از جشنواره های معتبر کشوری در سه حوزه ی داستان، شعر و پژوهش در فرهنگ عامه از آن خود کرده است.
در پشت جلد کتاب: ساندویچ برای حیدر نعمت زاده میخوانیم:
“در این کتاب نه خبری از اشباح ترسناک و دیو تک‌شاخ هست و نه اثری از جن و پری و اسب بالدار، ولی داستان «عَلو» و «داوود» شما را از خنده روده‌بُر می‌کند. این دو نوجوان عاشق دوچرخه‌سواری هستند، همین‌طور عاشق ساندویچ. اما نه دوچرخه‌سواری بلدند، نه پولی برای خریدن ساندویچ دارند. زنگ تفریح که می‌شود، دزدکی دوچرخه‌ی «امیرو»، بچه‌شرّ کلاس را برمی‌دارند و می‌زنند به چاک، باید «ساندویچ برای حیدر نعمت‌زاده» را بخوانید تا ببینید که علو چه پدیده‌ای است. قطعاً این کتاب همان‌قدر که نویسنده‌ی کتاب را خنداند، شما را هم می‌خنداند.
انتشارات هوپا کتاب «ساندویچ برای حیدر نعمت‌زاده» را در قالب۱۲۵ صفحه با شمارگان هزار نسخه، به بهای ۱۲۵۰۰تومان منتشر کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13546
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.