برگزاری جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در دو قالب آنلاین و آفلاین

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران گفت: سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال بیماری کووید ۱۹ در دو قالب آنلاین و آفلاین برگزارمی شود.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با اشاره به نحوه برگزاری این رویداد که به میزبانی استان کرمان برگزار شود، گفت: طبق تازه‌ترین برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار بر این است که سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال بیماری کووید ۱۹ در دو قالب آنلاین و آفلاین برگزار شود.

او افزود: آنچه در حوزه برگزاری کنسرت‌های آنلاین پیش‌بینی شده، اجرای برنامه زنده در فضا‌های تاریخی و فرهنگی استان کرمان است که برای این منظور فضا‌هایی که دارای شرایط مناسب برای برگزاری کنسرت در فضای باز هستند، انتخاب شده‌اند.

صدری تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور مخاطب برای هنرمندانی که روی صحنه به اجرا می‌پردازند، درصدد هستیم شرایطی را برای حضور تعدادی مخاطب با در نظر گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت حداکثری فاصله گذاری فراهم کنیم که امیدوارم محقق شود چرا که حضور تماشاگران در محل اجرای زنده هنرمندان موسیقی نواحی، دربرگیرنده انگیزه و شرایطی است که اجرای آن‌ها را به مراتب تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران بیان داشت: در حوزه برگزاری آفلاین جشنواره نیز برنامه‌ها و ایده‌هایی برای ضبط آثار مختلف موسیقایی از هنرمندان مطرح و پیشکسوت موسیقی نواحی ایران در شهر کرمان وجود دارد که علاوه بر برگزاری کنسرت‌های آنلاین در قالب آفلاین نیز پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

صدری درباره زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران گفت: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام گرفته زمان برگزاری جشنواره به احتمال بسیار فراوان مصادف با هفته وحدت و ایام میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) خواهد بود که مصادف با نیمه‌های اول آبان ماه امسال است و امیدوارم با وجود تمام مشکلاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با آن مواجه شدیم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای هنرمندان ارزشمند موسیقی اقوام ایران در این دوره باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55634
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.