اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان به مناسب دهه فجر خبر داد و برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری ویژه این دهه را تشریح کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه ملی عکس و عکس نوشت آیات و برپایی نمایشگاه آثار برتر جشنواره، اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان و برگزاری جشنواره مطبوعات سردار آسمانی از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

محمد رضا علیزاده ادامه داد: برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران و عترت، برپایی شب شعر و خاطره سرو جاویدان، همایش شعر آسمانی‌ترین پرواز نیز از برنامه‌های دیگری است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

به گفته او مسابقات فرهنگی و هنری، برنامه‌های صحنه‌ای متناسب با وضعیت ایام کرونا، برپایی نمایشگاه‌های عکس و خوشنویسی و سایر تولیدات فرهنگی و هنری عناوین برنامه‌هایی را شامل می‌شود که در ایام الله دهه فجر از سوی این اداره کل اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان می‌گوید: در شهرستان‌های شمالی استان کرمان نیز جلسات متعددی با محوریت برنامه‌های دهه فجر برگزار شده و هر کدام از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی در طول این دهه برگزار می‌کنند.

او افزود: هر چند که محدودیت‌های کرونایی شرایط خاصی را به وجود آورده است، اما تلاش کردیم با استفاده از تجربیاتی که در طول سال جاری و برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری کسب کرده ایم، برنامه‌هایی فاخر، متنوع و متناسب با این ایام به صورت حضوری و مجازی طراحی و اجرا کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63527
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.