فرماندار زرند:


اعتراض کارگران معدن گلتوت پایان یافت

صادق زاده از پایان اعتراض ۳ روزه کارگران معدن زغالسنگ گلتوت زرند، با رفع کامل مسائل و مشکلات کارگری و تعهد هیئت مدیره معدن، خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارگران زحمتکش معدن زغالسنگ گلتوت ۳ روز است که بدلیل برخی از مسائل و مشکلات در پرداخت و همسان سازی حقوق، مزایا و همچنین واریز نشدن حق بیمه واقعی و یکجا تامین اجتماعی در زرند اعتراض کرده بودند.

روز قبل علی صادق زاده فرماندار زرند در جریان اعتراض کارگران در مقابل فرمانداری، در راستای احقاق حقوق کارگران دستور ویژه رسیدگی را به مراجع ذیربط صادر کرد.

امروز، اما در جریان رسیدگی به درخواست کارگران، جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران و کمیسیون گارگری شهرستان زرند به ریاست صادق زاده فرماندار و با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، مدیر تامین اجتماعی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همچنین هیئت مدیره و جمعی از نمایندگان کارگری معدن زغالسنگ گلتوت در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

صادق زاده فرماندار زرند گفت: با وعده و تعهد رسمی هیئت مدیره معدن، کارگران به اعتصاب ۳ روزه خود پایان دادند و به محل کار بازگشتند.

فرماندار زرند تصریح کرد: به جامعه ۱۱ هزار نفری کارگری شهرستان صنعتی و معدنی زرند اطمینان خاطر می دهیم تا در صورت مشاهده و یا احساس هرگونه تضییع حقوق کارگران  با قدرت وارد عمل خواهیم شد و هیچگاه تبعیض و نقص در پرداخت دستمزد و حق بیمه در بین کارگران را نخواهیم پذیرفت.

صادق زاده در پایان افزود: پی‌گیری برای مرتفع نمودن مشکلات و بهبود مسائل رفاهی و معیشیتی کارگران زرندی از سوی شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان به طور منظم و مستمر در حال انجام است و پرداخت به موقع دستمزد، حقوق، مزایا و حق بیمه در مراکز صنعتی و معدنی، رصد ویژه می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76592
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.