زاهدی خواستار شد


بانک پاسارگاد از پروژه مجتمع پتروشیمی کرمان خلع ید شود

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت که با خلع ید بانک پاسارگاد از پروژه مجتمع پتروشیمی کرمان نشان دهید نباید با شعور مردم بازی شود و به بهانه های واهی زمان را از دست بدهیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمد مهدی زاهدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری شفاهی گفت: در دولت اول آقای روحانی مجوز احداث مجتمع پتروشیمی کرمان صادر شد. وزیر صمت وقت و سایر مسئولان استانی اجرای این پروژه را پیگیری کردند و تمامی مقدمات و تسهیلات موردنیاز برای شروع کار در اختیار سهامداران این پروژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: سهامدار اصلی پروژه بانک پاسارگاد بوده که ۸ سال اجرای این پروژه را معطل گذاشته است لذا از تمامی مسئولان مرتبط به ویژه استاندار کرمان درخواست می کنم نسبت به خلع ید بانک پاسارگاد از این پروژه و واگذاری سهام آن به متقاضیان حقیقی و حقوقی و سرمایه گذاران علاقمند به اجرای پروژه اقدام کنند.

زاهدی در پایان گفت: با خلع ید بانک پاسارگاد از پروژه مجتمع پتروشیمی کرمان نشان دهید نباید با شعور مردم بازی شود و به بهانه های واهی زمان را از دست بدهیم، اگر عملیات ساخت این پروژه از همان موقع شروع شده بود این مجتمع پتروشیمی افتتاح شده و هزاران نفر مشغول به کار می شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87252
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.