بردسیری ها هزینه عزادارای محرم را به ساخت دو مرکز درمانی اختصاص دادند

مردم بردسیر با هدف جلوگیری از شیوغ گسترده تر ویروس کرونا به جای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اقدام مرکز درمانی می سازند.

مسعود میرمحمدی رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان بردسیر خبر داد: مجمع خیرین سلامت شهرستان بردسیر و شورای هیات های مذهبی این شهرستان با هماهنگی امام جمعه محترم، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مرکز بهداشت شهرستان بردسیر، نماینده محترم مردم در مجلس، سازمان تبلیغات اسلامی، فرماندار، خیرین عزیز و پیرغلامان امام حسین(ع) و روسای هیات های مذهبی شهرستان بردسیر اقدام به امضای تفاهم نامه ای کرد.

در این تفاهم نامه مقرر شد با توجه با گسترش بیماری منحوس کرونا در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل به توصیه های ستاد کرونا در جهت حمایت از کادر درمان و پرهیز از گسترش بیماری امسال مردم شهرستان بردسیر با رعایت پروتکل های بهداشتی عزادرای ها را به حداقل رسانده و بودجه ای که هر ساله در این ایام برای  نذورات در نظر می گرفتند را به ساخت دو مرکز درمانی و بهداشتی اختصاص دهند.

وی افزود: این دو بنا به نام اهل بیت (ع) شامل یک خانه بهداشت در شهرک وحدت بردسیر مزین به نام امام حسین (ع) و پایگاه سلامت شماره سه شهری مزین به نام حضرت ابولفضل (ع) با مساحت ۴۰۰ متر مر بع و اعتبار ۱۵میلیارد ریال با همت و همدلی مردم عاشق اهل بیت(ع) بردسیر که امسال به واسطه کرونا موفق نشدند با شکوه و عظمت سال های گذشته این مراسم را برگزار کنند احداث خواهند شد.

مسعود میرمحمدی همچنین از همراهی و حمایت موثر دکتر فدایی استاندار کرمان، معاونان محترم وی و مهندس عباسلو مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان به دلیل اجرای پروژه های مجمع خیرین سلامت در بردسیر تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.