برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل برتر در حوزه ایمنی و آتش نشانی گل گهر

مراسم تقدیر از پرسنل برتر در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز با حضور معاونین، مدیران‌ و کارکنان شرکت گل‌گهر و شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری منطقه گل‌گهر در محل سالن پردیس امید مجتمع برگزار شد.

در این مراسم، آقایان مهندس عتیقی معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع، مهندس علیدادی معاون توسعه منابع انسانی، مهندس الله بخشی مدیر، ایمنی، بهداشت و محیط زیست گل‌گهر و مهندس امامی پور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سخنانی به ضرورت توجه به مسئله ایمنی و ایمن سازی در شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری منطقه گل‌گهر پرداختند.

در پایان این مراسم نیز، با اهدا لوح تقدیر از نفرات برتر حوزه ایمنی و آتش نشانی شرکت گل گهر و سایر شرکت‌های منطقه گل گهر تجلیل به عمل آمد.

گوشه ای از صحبت های مهندس ایمان عتیقی معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر:
واحد ایمنی گل‌گهر مسئول حفظ و صیانت از اصلی‌ترین سرمایه گل‌گهر است و این سرمایه چیزی نیست جز پرسنل گل‌گهر و واقعا در ساختار گل‌گهر این یک شعار نیست و شما گل‌گهری ها این را ثابت کردید و یک جمع شامل مدیران، کارکنان شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری توانستند با همفکری و همدلی گل‌گهر را به چنین جایگاهی برسانند.
مهندس عتیقی افزود: بنا به گفته مهندس ملارحمان مدیرعامل محترم شرکت، هزینه در بخش ایمن سازی و ایمنی بالا ترین سرمایه گذاری است چونکه در راستای حفظ سلامت سرمایه انسانی گل گهر می‌باشد.

0554750f 1516 4288 a248 e0e568d4979b

بخشی از صحبت های مهندس مجید علیدادی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گل‌گهر:

موضوع ایمنی در گل‌گهر همواره به عنوان یک اصل در دستور کار بوده و ما همیشه از این موضوع استقبال کردیم چرا که اصل موضوع، حفاظت و صیانت از جان انسان‌ها و همکاران مان هست.
مهندس علیدادی افزود: با دقتی که در حوزه ایمنی، آتش‌نشانی و بهداشت شرکت گل‌گهر و سایر شرکت‌ها صورت گرفته روند رو به رشدی داریم و درصد حوادث نسبت به سال‌های قبل در حال کمتر شدن است.

4a33f999 4288 4d88 ac83 aeeaedb9e10a

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37008
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.