تعقیب کیفری سودجویان و دلالان زمین در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به تعقیب کیفری دلالان و سودجویان زمین در این شهرستان، گفت: متخلفان باید اراضی کشاورزی تغییر کاربری شده را به حالت اولیه بازگردانند و در غیر این صورت ساخت و سازهای غیرقانونی تخریب می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده در بازدید میدانی از وضع ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای زرند افزود: متخلفان تا چند روز آینده برای بازگرداندن اراضی به حالت اولیه اقدام کنند و در غیر این صورت ساخت و سازهای غیر مجاز آنها تخریب و به حالت اولیه بازگردانده می‌شوند.

وی تشدید سیاست های پیشگیرانه و نظارتی برای کاهش تخلفات و خسارات واردشده ناشی از تصرف اراضی ملی و همچنین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی را از اولویت های دادستانی شهرستان زرند بر شمرد.

بلوچ زاده با اشاره به نقش سودجویان در ترویج و گسترش بی رویه ی تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مناطق خوش آب و هوا از جمله مناطق سرمور، بادیز و … از اجرای طرح شناسایی و تعقیب کیفری دلالان و افراد سودجو در این راستا خبر داد.

دادستان زرند ضمن بررسی موارد تصرف غیرقانونی اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز؛ بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به اراضی و توجه به تکالیف قانونی و وظایف ذاتی دستگاه های متولی در پیشگیری از هرگونه تخلف تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70300
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.