امام جمعه زرند:


گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه زرند گفت: نقش مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان با ارائه آموزش‌های فنی مهارتی در اشتغال جوانان و کاهش بیکاری موثر و سازنده بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند و نماینده ولی فقیه پس از بازدید از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای زرند ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد مثبت این مرکز در جهت توانمند سازی و فراهم نمودن اشتغال پایدار جوانان گفت: معادن غنی در این شهرستان منجر به سرمایه گذاری عظیم توسط شرکت میدکو در چند سال اخیر در این شهرستان گردیده است.

او افزود: ثمره اصلی این سرمایه گذاری اشتغال جوانان جویای کار در پروژه‌ها واحد‌های صنعتی بوده است که خوشبختانه تعداد کثیری از جوانان بومی شهرستان در مشاغل فنی و خدماتی فراهم شده توسط این شرکت بصورت مسقیم و غیر مستقیم در حال فعالیت هستند.

امام جمعه زرند گفت: بدون شک نقش مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان با ارائه آموزش‌های فنی مهارتی در اشتغال جوانان و کاهش بیکاری بسیار موثر و سازنده‌ای بوده است.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی را نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی عنوان نمود و به خانواده‌ها توصیه کرد فرزندان خود را به کسب مهارت و یادگیری حرفه‌های مختلف هدایت نمایند .

مهرداد مداحی نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در حاشیه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به جذب نیرو‌های متخصص و ماهر در رسته‌های فنی و مهارتی واحد‌های صنعتی شهرستان گرایش و علاقه مندی جوانان به سمت مهارت آموزی و ادامه تحصیل در رشته‌های فنی بهتر شده است امیدواریم با فعالیت صنایع وابسته به فولاد شاهد گسترش فرهنگ کارآفرینی و خوداشتغالی و به دنبال آن کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82421
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.