اتاق اصناف کرمان اعلام کرد؛


فعالیت گروه شغلی ۲ تا ساعت ۱۵| گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل شدند

طبق اعلام اتاق اصناف کرمان علاوه بر فعالیت صنوف گروه شغلی یک که محدودیت فعالیت ندارند، گروه شغلی ۲ فقط تا ساعت ۱۵ اجازه فعالیت دارند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ کلاً باید تعطیل باشند.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، با توجه به وضعیت کرونایی کرمان و تغییر در زمان فعالیت اصناف، اتاق اصناف کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

«با توجه به اینکه شهر کرمان از روز شنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار گرفته است و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز، ستاد استانی کرونا مصوب کرد که گروه‌های شغلی یاد شده تا هنگام رفع وضعیت قرمز، تعطیل کنند. اما با توجه به رایزنی‌های اتاق اصناف و مساعدت استاندار و معاونین ایشان در کمیته اقتصادی، فقط با فعالیت گروه شغلی ۲ (به جز آرایشگران زنانه و رسته ظروف کرایه) تا ساعت سه بعد از ظهر، موافقت شده است.

بر این اساس، علاوه بر فعالیت صنوف گروه شغلی یک که محدودیت فعالیت ندارند، گروه شغلی ۲ فقط تا ساعت سه عصر اجازه فعالیت دارند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ کلاً باید تعطیل باشند.

لذا از تمامی اصناف گروه شغلی ۲ درخواست داریم تا اطلاع بعدی، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود بعد از ساعت سه عصر اقدام کنند.

لازم به ذکر است، بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات، مرکز بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی، بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، واحدهای صنفی متخلف، جریمه و پلمب خواهند شد.

شایسته است رؤسای اتحادیه‌های صنفی مرتبط با گروه‌های شغلی یاد شده، مراتب فوق را به اعضای تحت پوشش خود، اطلاع داده و بر اجرای دقیق این مصوبات، نظارت کنند.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73138
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.