نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد؛


نقش موثر دستگاه قضا در مسیر توسعه اقتصادی

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: دستگاه قضایی در تسهیل مسیر توسعه اقتصادی و برداشتن موانع توسعه نقش به سزایی دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با تقوا بودن و رعایت کردن جوانب مختلف، بومی بودن و شناخت دقیق از استان و نیز تجربه بالای مدیریت قضایی در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از نقاط قوت ریاست جدید دادگستری استان کرمان به شمار می رود.

به گفته او دستگاه قضایی استان کرمان در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و تغییر مدیریت ها به منزله تزریق قدرت جدید برای توسعه و پیشرفت دستگاه قضایی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان می گوید: استان کرمان از نظر تاریخی، بافت اجتماعی، جایگاه اقتصادی و … ویژگی های منحصر به فردی دارد و دستگاه قضایی در تسهیل مسیر توسعه اقتصادی و برداشتن موانع توسعه نقش به سزایی دارد.

او گفت: در استان کرمان به اندازه کافی نیروی متخصص وجود دارد و می طلبد با مدیریت صحیح منابع انسانی، حداکثر بهره وری از ظرفیت های این حوزه صورت گیرد.

به گفته امام جمعه کرمان همواره آماده هستیم که از دستگاه قضایی با توجه به حفظ استقلال دستگاه قضا حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه کرمان یکی از نقاط قوت در این استان محسوب می شود و در دستگاه قضایی همواره ارتباط تنگاتنگی با ائمه جمعه داشته ایم.

او می گوید: جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان بسیار رفیع و بلند است و دستگاه قضایی نیز چون متصل به ولایت است و مشروعیت خود را از ولی فقیه می گیرد، خود را در کنار شما دیده و مسئولیت مضاعفی را بر عهده خود می دانیم.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در استان کرمان همواره ارتباط بسیار خوبی بین دادگستری و نهاد نمایندگی ولی فقیه برقرار بوده است و همکاری و تعامل بین نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه و دادگستری موجب ارتقای رضایت مندی مردم می شود و این ظرفیت را به خوبی به رسمیت می شناسیم.

او می گوید: دستگاه قضایی آخرین ملجاء مردم و محل امیدواری مردم هستیم و از این جهت وظیفه سنگینی بر عهده داریم تا طبق موازین قانونی به نحوی اقدام کنیم که عدالت به بهترین شکل ممکن محقق شودو مردم از خدمات انجام شده، رضایت داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای فرمایشات رهبری در حوزه اقتصادی و اشتغال نیز ورود کرده و تلاش دارد که پشتیبانی مناسبی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را محقق سازد.

او می گوید: تقویت جایگاه نماز جمعه را از اولویت های کاری خود می دانیم و نماز جمعه را تنها محل برگزاری نماز نمی دانیم و تلاش می کنیم که از این فرصت برای پاسخگویی به درخواست های مردم استفاده کنیم.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89334
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.