در دیدار رئیس هیئت فوتبال با رئیس اتاق بازرگانی تاکید شد


لزوم استفاده از ظرفیت تیم‌های فوتبال برای ایجاد تحول در استان کرمان

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: با توجه به حضور سه تیم از استان کرمان در سطح اول فوتبال ایران باید از این فرصت در جهت ایجاد تحول در استان استفاده کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به منظور توسعه مناسبات فرهنگی و اجتماعی به دیدار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان رفت.

مهدی جهانشاهی ۲۳ مردادماه در دیدار رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد اجتماعی فوتبال اظهار کرد: فوتبال صنعتی پول ساز و پر هوادار است و با توجه به حضور سه تیم از استان کرمان در سطح اول فوتبال ایران باید از این فرصت در جهت ایجاد تحول در استان استفاده کرد.

وی افزود: این حضور در سطح اول فوتبال موقعیت مناسبی برای بهتر دیده شدن کرمان در سطح کشور است و ما می توانیم با برنامه ریزی و تعامل ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی استان را معرفی کنیم.

در ادامه سیدمهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، ‌معادن و کشاورزی استان هم یکی از نقاط ضعف حاکم بر فوتبال کشور را، فوتبال متکی به اقتصاد صنایع و دولتی عنوان کرد و گفت: یکی از ضعف های استان کرمان علی رغم همه ظرفیت های موجود ناشناخته ماندن این استان در همه بخش ها است.

وی یکی از اصول رشد و توسعه فوتبال در استان را توجه به ظرفیت های بومی در همه نقاط استان و کار  مطابق با اصول حرفه ای دانست و اظهار کرد: متاسفانه کرمان مقصد گردشگری مهمی در کشور نیست.

طبیب زاده گفت: اتاق بازرگانی به عنوان یک نهاد تتاثیگذار اجتماعی در این زمینه و به خصوص توسعه گردشگری به واسطه فوتبال و اقتصاد حاصل از آن آماده همکاری با ورزش و جوانان ‌ و هیئت فوتبال استان است.

در این جلسه هم چنین مقرر شد کمیته  دو جانبه ای با بررسی زمینه های مشترک همکاری موجبات انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در درازمدت را فراهم کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95344
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.