رییس سازمان عنوان کرد


احداث صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، در اولویت سازمان صمت جنوب کرمان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تولید می شود لذا به صورت ویژه از طرح های صنایع فرآوری حمایت می کنیم تا شاهد رونق بیشتر بخش کشاورزی منطقه باشیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “مسلم مروجی فرد” با اشاره به تولیدات بخش کشاورزی در منطقه جنوب کرمان گفت: سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تولید می شود لذا به صورت ویژه از طرح های صنایع فرآوری حمایت می کنیم تا شاهد رونق بیشتر بخش کشاورزی منطقه باشیم.

وی از آمادگی لازم جهت رفع موانع تولید خبرداد و اظهار کرد: دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آماده پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تکمیل  کارخانه های نایلون، کارتن سازی، کارخانه شیره خرما و کارخانه نیلی صنعت را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارائه تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش این کارخانه جات  در دستور کار است و از منابع تبصره ۱۸ پرداخت می شود.

وی از  تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام در محل شهرک صنعتی عنبرآباد خبرداد و اظهار کرد: به صاحبان طرح های نیمه تمام یک فرصت داده شده و در غیر این صورت ابطال و در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار داده می شوند.

مروجی فرد از صدور ۳۰ درصد مجوزهای این سازمان در زمینه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78829
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.