اختصاص بیش از 210میلیارد ریال اعتبار به صندوق استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان مجید نورانی اظهار داشت: با توجه به سال رونق تولید و تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته بیش از 210میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای استفاده شرکتهای دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمان اختصاص یافت.
وی افزود: بخشی از این اعتبارات به میزان 35 میلیارد ریال شامل تسهیلات کم بهره برای شرکتهای فناور و دانش بنیان در راستای نمونه سازی،تجاری سازی محصولات ، سرمایه در گردش، و لیزینگ محصولات خواهد بود.
مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان ادامه داد: بخش دیگری از این تسهیلات به صورت حد اعتباری به میزان 180 میلیارد ریال جهت حمایت از شرکتهای دانش بنیان در راستای نمونه سازی اولیه ولیزینگ محصولات، تولید صنعتی و سرمایه در گردش می باشد.
مهندس نورانی در پایان بیان داشت: صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان در راستای حمایت و تامین منابع مالی شرکتهای دانش بنیان و فناور تشکیل شده و تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیتهای استانی و کشوری برای هر چه بهتر شدن رونق تولید محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور استان در سال 98 استفاده نماییم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27754
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.