استاندار کرمان: سیستم‌های سنتی باید در راستای ارتقای بهره‌وری تغییر کنند

استاندار کرمان گفت: برنامه‌ها برای اجرا نوشته می‌شوند تا تحولی در نظام سنتی اداری ایجاد کرده و سیستم‌های سنتی باید در راستای ارتقای بهره وری تغییر کند.

استاندار کرمان گفت: برنامه‌ها برای اجرا نوشته می‌شوند تا تحولی در نظام سنتی اداری ایجاد کرده و سیستم‌های سنتی باید در راستای ارتقای بهره وری تغییر کند.
به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته بهره‌وری استان کرمان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات موثری برای ارتقاء بهره‌وری در استان انجام دهند اظهار داشت: سیستم‌های سنتی باید در راستای ارتقای بهره وری تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه معادن و کشاورزی استان باید از دانش روز استفاده کنند گفت: دستگاه‌های مربوطه در این حوزه باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها استفاده کنند.

استاندار کرمان با اشاره به لزوم ارتقاء بهره‌وری و کیفیت در نظام اداری و خدمات بیان کرد: برنامه‌ها باید برای اجرا نوشته شوند تا تحولی در نظامات سنتی اداری ایجاد کرده و دانش را وارد تصمیمات ما کنند.

وی با بیان اینکه نظام بهره‌وری کشور نباید در حد شعار و منحصر به یک سازمان باشد افزود: نظام بهره‌وری باید در تار و پود نظام اداری ما ساری و جاری شود.

زینی‌وند با تاکید بر لزوم توجه به برنامه‌های سند آمایش سرزمین و اسناد بالادستی بیان کرد: به سرعت زندگی دچار تحول می‌شود و باید همراه این تحول باشیم.

وی نسبت به عدم ارائه گزارش توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی به بهانه عدم ابلاغ برنامه بهره‌وری از طریق وزارتخانه گفت: وقتی استان تکلیفی را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند باید انجام شود.
جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه ۳۸ دستگاه اجرایی که باید برنامه‌های بهره‌وری خود را در سه ماهه سوم سال جاری ارسال می‌کردند اظهار داشت: از این تعداد تا کنون ۲۲ دستگاه گزارشات خود را ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ دستگاه اعلام کردند که به صورت ملی به ما ابلاغ نشده و پنج دستگاه هنوز هیچ پاسخی ندادند گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های بهره‌وری خود را تا دهم اسفندماه به صورت کامل ارسال کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85275
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.