رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت:


اشتغالزایی باید در دستورکار فوری استان قرار گیرد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ستاد حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در استان باید با قید فوریت راه‌اندازی شود.

شهباز حسن‌پور ظهر امروز در شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان با بیان اینکه بزرگترین تهدید نظام عدم اعتماد مردم به مجموعه کارگزاران نظام است افزود: متاسفانه این سرمایه مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه از سرمایه‌گذاری در استان باید استقبال کرد و نتیجه این تفکر را در سیرجان و بردسیر حوزه نمایندگی خودم گرفته‌ام افزود: از شورای تامین استان برای امنیتی که در استان وجود دارد و باعث سرمایه‌گذاری می‌شود تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه شفافیت در تمام امور را اولویت می‌دانیم گفت: پذیرفته نیست 92 درصد دستگیرشدگان سال گذشته در استان کرمان افراد بیکار بوده‌اند و باید اشتغالزایی در دستور کار فوری استان قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های استان کرمان به نحو مطلوب استفاده کرد و نگاه جناحی و سیاسی را کنار گذاشت افزود: انتقال آب به استان کرمان در اولویت است و طرح‌های انتقال آب به استان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای با بیان اینکه همه ما خدمتگزار مردم و نوکر مردم هستیم اظهار داشت: هیچ شانی بالاتر از این در نظام اسلامی برای مدیران نیست.

وی با بیان اینکه آنچه که در حاج قاسم سلیمانی و یارانش موج می‌زد این بود که خودشان را وقف مردم کرده بودند و هیچ چشم داشتی نداشتند گفت: باید سعی کنیم حقوق مردم رعایت شود و هر کاری از دستمان برای حل مشکلات دستگاه قضائی برآید انجام می‌دهیم.

منصور شکراللهی نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: اگر مدیران ما جهادی و انقلابی کار کرده و در کنار هم حرکت انقلابی داشته باشند شاهد تحولاتی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پنج شهرستان جنوبی استان کرمان 570 هزار نفر جمعیت داشته و ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی بسیاری در این منطقه وجود دارد افزود: اگر عزم ملی و استانی وجود داشته باشد معضلات جنوب استان کرمان حل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه ویژه مسئولان و مجمع نمایندگان استان کرمان به جنوب استان گفت: امنیتی که در جنوب استان وجود دارد مدیون عزیزان دستگاه قضائی و امنیتی است.

ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره اقدامات قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه مبارزه با فساد را از درون خود آغاز کرده که باعث ایجاد امید در جامعه شده است.

وی با اشاره به افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضائی در دوره جدید ریاست این قوه و تخصصی شدن آن گفت: باید معیشت و آسایش قضات بیشتر توجه شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51775
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.