برگزاری ورکشاپ روابط عمومی‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه

مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه گفت: نخستین ورکشاپ روابط عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ خردادماه) در شهر سرچشمه برگزار می‌شود. 

به  گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حسام اسدی شکاری روز شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: با در نظر گرفتن رویکرد مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه مبنی بر توسعه فعالیت های هلدینگ، هم افزایی، بهره وری و بهینه سازی فعالیت ها، ضرورت دارد در شرکت های تابعه اطالاعات و دانش روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم تصویر روشن و درستی از مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای سهامداران و علاقه مندان به سهام این هلدینگ ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: پیرو همین اصل، نخستین ورکشاپ تخصصی (مقدماتی) روابط عمومی، امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ویژه شرکت های مستقر در سرچشمه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار داشت: از آنجایی که اغلب شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در حال انجام مقدمات کار به منظور ورود به بازار بورس کشور هستند، برخورداری از نیروهای متخصص و صاحب دانش روابط عمومی در این شرکت ها ضرورت دارد.

وی تاکید کرد: این دوره از ورکشاپ آموزشی، به صورت کارگاهی در شهر سرچشمه سالن شرکت راهوار مس برگزار می شود و در مرحله اول، مقدمات لازم در سه حوزه مهم روابط عمومی شامل عکاسی، مبانی گرافیک و سخنوری و فن بیان ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72615
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.