آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی «اگروفود ۲۰۲۴» در تهران؛


حضور پاویون انجمن صنایع غذایی استان کرمان در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته – ایران «اگروفود ۲۰۲۴» در تهران آغاز به کار کرد. ۱۲ واحد فعال در حوزه صنایع غذایی در پاویون انجمن تخصصی همگن صنایع غذایی استان کرمان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش کرمان‌نو، در پاویون استان کرمان که با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، خانه صمت و انجمن همگن صنایع غذایی در فضای ۳۱۱ مترمربعی دایر شده است، فعالان بخش‌های مرتبط به گفت‌وگو و تبادل اطلاعات می‌پردازند. سال گذشته نیز واحدهای فعال در حوزه صنایع غذایی استان کرمان به‌صورت گروهی در پاویون انجمن صنایع غذایی استان در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی حضور داشتند.

«کیان سیدی» دبیرکل خانه صمت کرمان درباره حضور در این نمایشگاه گفت: حضور در نمایشگاه صنایع غذایی اگروفود با محوریت انجمن صنایع غذایی استان و همراهی ۱۲ واحد تولیدی برند استان در حال انجام است.

او ادامه داد: نتیجه تشکل‌گرایی در انجمن صنایع غذایی شناخت ارکان حاکمیت استان از صنایع غذایی استان بود که امیدوارم با ادامه این نگاه و به‌ویژه تشکیل تیم اقتصادی استان که ذیل معاونت اقتصادی استانداری شکل‌گرفته است توجه، نگاه و حمایت ویژه از نخبگان اقتصادی بخش خصوصی در استان افزایش یابد.

سیدی افزود: همچنین برنامه‌ریزی به‌منظور توانمندسازی صادراتی تولیدات صادر محور واحدهای تولیدی توسط خانه صمت و انجمن‌های همگن استان در حال انجام است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته – ایران «آگروفود ۲۰۲۴» از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119084
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.