راه‌اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان

رییس سازمان صمت جنوب کرمان از راه اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان و وصل همه شهرستان های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مسلم مروجی فرد با اشاره به مزیت های راه اندازی راه اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه گفت: ماموریت این مرکز یکپارچه‌سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی وپاسخگویی به درخواست ها و نیازهای شهروندان در بخش های صنعت، معدن و تجارت می باشد.

وی اظهار داشت: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت جنوب کرمان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی و یا شهرستان مورد درخواست ارجاع و پس از دریافت کد رهگیری قابل پیگیری می باشد.

مروجی فرد گفت: ارباب رجوع از طریق تماس با سامانه مربوطه، درخواست، شکایت و یا سوال خود را مطرح، این تماس همزمان در سامانه وزارت صمت و سازمان قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

وی گفت: این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین پوشش کانال های ارتباطی نظیر تلفن، نمابر، پیامک، درگاه‌های اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان محترم می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir از خدمات پاسخگویی یکپارچه این سامانه بهره مند شوند.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88751
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.