کتاب دانش‌آموز سیرجانی با عنوان “من تسلیم نمی‌شوم” رونمایی شد

کتاب “حسنا سادات موسوی” با عنوان “من تسلیم نمی‌شوم” طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، کتاب من تسلیم نمی شوم با موضوع انگیزشی با بیان یک داستان در همکلاسی ها و هم سن و سال های خود انگیزه یادگیری مهارت های اجتماعی و مهارت های زندگی را ایجاد می کند.

کتاب من تسلیم نمی شوم نوشته حسنی سادت حسینی دانش آموز چهارم دبستان در شهرستان سیرجان در ۱۵ صفحه به چاپ رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه آیین رونمایی از کتاب دانش آموز سیرجانی افزود: با وجود کلاس های مجازی و نبود کلاس حضوری اقدام بسیار مهمی انجام شده و حسنا سادات موسوی توانسته با تلاش و پشتکار و همراهی والدین و معلم خود به این مهم دست پیدا کند.

رضا رضایی تصریح کرد: دانش آموزان استعدادهای نهفته ای دارند که باید با استعدادیابی و تلاش شکوفا شود و اگر ارتباط و تعامل خانواده و مدرسه افزایش یابد می تواند اتفاقات خوبی را برای دانش آموزان مستعد رقم بزند.

همچنین حسنا سادات موسوی در این آیین موفقیتش را حاصل تلاش خود و حمایت های پدر و مادر و همچنین معلم خود دانست و ابراز امیدواری کرد: باز هم بتواند با تلاش و پشتکار و حمایت های پدر و مادر کتاب های بیشتری را در راستای استفاده دانش آموزان به چاپ برساند.

طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کتاب دانش آموز سیرجانی حسنا سادات موسوی با نام “من تسلیم نمی شوم” رونمایی شد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88755
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.