محمد گنجعلیخان حاکمی از رهبران کسب‌وکار خاورمیانه و آفریقا “۲۰۱۶ MENAA “شد

گنجعلیخان حاکمی که کارشناسی ارشد خود را در رشته EMBA از دانشگاه مطرح UBIS سوئیس دریافت نموده و در حال حاضر دانشجوی رشته دکترای کسب‌وکار DBA در دانشگاه دولتی باسابقه و معروف IPAG پاریس است. وی برای انجام تحقیقات و فعالیت‌های گسترده در زمینه «کسب ‌و کار» (نوآوری در عرصه‌های تجارت، کارآفرینی و ایجاد اشتغال) و همچنین ارائه طرحی با موضوع توسعه و رونق صنعت گردشگری با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه «بوم گردی» در شهداد، توسط موسسه جهانی مدیریت و رهبری که بیش از ۱۲۰ سال قدمت دارد به ‌عنوان یکی از بهترین مدیران رهبری و ایجاد کسب‌ و کار در منطقه خاورمیانه و آفریقا برگزیده شد.
جایزه‌ای که در سال‌های قبل علاوه بر بسیاری از شخصیت‌های بین‌المللی به مدیران ایرانی مشهوری همچون محمد حسین پور زرندی، مدیر عامل بانک شهر و مدیران گلدیران، بانک آینده و بیمه کارآفرین تعلق گرفته بود، امسال به محمد گنجعلیخان حاکمی، رسید. جایزه (۲۰۱۶ MENAA) برای اولین بار نصیب یک کرمانی شد.

محمد گنجعلیخان حاکمی درباره کسب این جایزه به «پیام ما» گفت«پایان‌نامه من در کارشناسی ارشد به یک طرح جامع گردشگری با تضمین سوددهی در شهداد اختصاص داشت که مورد توجه اساتید دانشگاه قرار گرفت. آقای پروفسور جوزف شرین که استاد راهنمای من بود این طرح را پسندید و آن را به موسسه جهانی مدیریت و رهبری معرفی کرد.»

این فعال اقتصادی کرمانی اضافه کرد«هیأت داوران این موسسه طی ۶ ماه به بررسی رزومه و سوابق تحصیلی و کاری من پرداختند و از طریق ایمیل سؤالاتی را درباره طرح جامع گردشگری شهداد که شامل پنج هتل پنج ستاره، فرودگاه توریستی، رصدخانه و آشنایی گردشگران با آداب‌ و رسوم منطقه بود پرسیدند.»

وی که به پیشینه تاریخی کرمان و پتانسیلی که این استان در بحث مکان‌های ارزشمند تاریخی ازجمله ارگ قدیم بم به‌عنوان بزرگ‌ترین بنای خشتی جهان، ارگ راین، روستای دست کند میمند، تمدن هلیل به‌ عنوان اولین تمدن کشف‌ شده در جهان  اشاره‌کرده و پس از پاسخگویی به سؤالات، در جمع نامزدهای نهایی کسب عنوان (۲۰۱۶ MENAA) قرار گرفت. مراسم انتخاب برترین رهبران کسب‌وکار خاورمیانه و آفریقا شامگاه ۲۵ آذر در برج العرب شهر دبی برگزار شد و تندیس، گواهینامه و مدرک رهبری مدیریت کسب‌وکار، توسط دکتر Daniel Seelhofer، رییس موسسه جهانی رهبری و مدیریت، به محمد گنجعلیخان حاکمی اعطا شد.

وی در پاسخ به این سؤال که پس از کسب این جایزه ارزشمند، چه احساسی دارید، گفت «از این‌که توانستم به‌عنوان یکی از اصناف کرمانی این عنوان را کسب کنم، خیلی خوشحالم. چراکه برای اولین بار بود یک کرمانی موفق به کسب این جایزه می‌شد.»
گنجعلیخان حاکمی درباره برنامه‌های آینده خود گفته است «خیلی دوست دارم یک SCHOOL BUSINESS (مدرسه کسب‌ و کار) در کرمان تأسیس کنم تا بتوانم قشر جوان و فعال را با متدهای روز مدیریت کسب ‌و کار دنیا آشنا کنم.»
وی از هیأت مدیره اتاق اصناف کرمان خصوصاً حاج‌آقا جعفری که فردی تحصیل کرده و روشنفکر است، برای همکاری در اعطای مرخصی‌های تحصیلی در طول سال تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7997
3 نظرات
  1. محمد می گوید

    درود بر هم استانی عزیزمان

  2. amir می گوید

    سلام.بنده چطور میتونم با ایشون ارتیاط داشته باشم؟آیا همین تصویری که من مشاهده کردم خود آقای محمد گنجعلی خان حاکمی بود؟
    بنده در کرمان شخصی را به این اسم و همین جایزه ها میشناسم.ولی این تصویر نیست.

  3. صبا می گوید

    ایشان صاحب برند دژپلازا هستند و در حال حاضر دبیر اتاق اصناف کرمان و عکس مطعلق به خود شخص ایشونه ….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.