امام‌جمعه جیرفت:


مردم از گران‌تر بودن کالاها در جیرفت گله‌مند هستند 

امام‌جمعه جیرفت با بیان اینکه شهروندان نسبت به بالابودن قیمت کالا و ارزاق در این شهر گله‌مند هستند گفت: برخی افراد می‌گویند نیازمندی‌ها و کالاهای خود را از شهرهای مجاور خریداری می‌کنند؛ زیرا قیمت کالا در شهرهای دیگر، نسبت به جیرفت ارزان‌تر است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت افزود: بارها موضوع گران‌تر بودن قیمت کالاها در جیرفت را شنیده‌ام که جای بررسی و پیگیری دارد.

او با بیان اینکه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بر اساس عقل و فطرت است و اگر گله‌ای وجود دارد از عملکرد برخی مسئولان است تصریح کرد: مردم بین گله‌مندی از مدیران و تعهد و پایبندی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تفکیک می‌گذارند.

حجت‌الاسلام تارم افزود: نقش انتخابات در تأمین امنیت و ثبات نظام مشخص است و هر کسی درکی از موقعیت و جایگاه کشور داشته باشد و اهداف دشمنان را نسبت به انقلاب و نظام بداند نسبت به انتخابات آینده حساس خواهد بود.

امام‌جمعه جیرفت تأکید کرد: حاکمیت، گفتمان، شفافیت و صداقت در فرآیند انتخابات بر مشارکت مردم تأثیرگذار است دولت مردمی همت کرده که آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس بدون هیچ دخالتی و با شفافیت گرفته شود.

او با بیان اینکه هیچ مدیری حق ندارد به نفع نامزدی کار و فضای مسموم ایجاد کند افزود: دولت بر صیانت از آرا اصرار دارد و تنها دولتی است که در انتخابات نامزد ندارد.

حجت‌الاسلام تارم یادآور شد: امثال با تکثر نامزدهای انتخاباتی روبه‌رو هستیم و مردم حق جست‌وجو و گزینش بیشتری دارند.

امام‌جمعه جیرفت اظهار کرد: راهپیمایی امسال یک حماسه ماندگار و استثنایی در تمام نقاط کشور بود.

او با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پیام‌هایی دارد گفت: مردم نشان دادند نسبت به ارزش‌های اسلامی، دینی و قرآنی خود پایبند هستند و به تبلیغات دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی کاری ندارند.

حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه این راهپیمایی یک انگیزه و امید بیشتری برای آزمون و آزمایش ۱۱ اسفند شد افزود: هر وقت تهدید دشمنان بیشتر است حضور مردم بیشتر می‌شود و مردم همیشه شگفتی‌ساز بوده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115372
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.