معاونت خرید شرکت مس شهید باهنر خبر داد؛


مس شهید باهنر دنبال تمرکز بر خرید حداکثری از استان کرمان است

 در راستای سیاست تمرکز حداکثری بر استفاده از ظرفیت‌های استانی، شرکت صنایع مس شهید باهنر مصمم است ضمن شناسایی تأمین‌کنندگان استان کرمان نیازهای خود را در حوزه‌های مختلف از طریق آنان تأمین کند.

محمدرضا اثنی‌عشری معاونت خرید شرکت مس شهید باهنر بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور استان تأکید و افزود: بر اساس ابلاغ مدیریت عامل شرکت سیاست شرکت بر تمرکز خرید حداکثری از استان است.

او به تأثیر این رویکرد در حمایت از کالاهای تولید شده در استان اشاره کرد و گفت: بایستی برای شناسایی تأمین‌کنندگان استانی برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد؛ چراکه استفاده از تولیدات داخل استان، علاوه بر حمایت از واحدهای تولیدی به جذب نیروی انسانی، اشتغال‌زایی و افزایش تولید و درآمد استان کمک خواهد کرد. وی تأثیر مستقیم این اقدام را در رشد اقتصادی استان خاطرنشان کرد و گفت: به همین دلیل باید این موضوع در صنایع مس و دیگر واحدهای استان فرهنگ‌سازی شود.

او افزود لیستی از نیازهای شرکت به‌صورت آگهی منتشر می‌گردد تا واحدهای استانی در فرصتی یک‌ماهه ضمن ارائه رزومه‌ای از فعالیت‌های خود برای تأمین این نیازها در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کنند.

قطعات جرثقیل‌های صنعتی، ابزار تراش و برش، ابزار اندازه‌گیری ابعاد، فیلتر هوا و روغن، پوشاک ایمنی و عمومی، قطعات لیفتراک و ماشین‌آلات سنگین، لوازم بسته‌بندی، قطعات لاستیکی ساختنی، عایق و نسوز، شیرآلات صنعتی، مواد شیمیایی و فیلترهای تصفیه آب، اتوماسیون صنعتی، لوازم اندازه‌گیری و ابزاردقیق، قطعات هیدرولیک و پنوماتیک و تجهیزات مرتبط، تجهیزات هوای فشرده، کمپرسورهای صنعتی، تجهیزات و مواد استاندارد آزمایشگاهی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تسمه‌های صنعتی آهن‌آلات عمومی و خاص و تجهیزات اتاق سرور از جمله این نیازها هستند و پیمانکاران ساخت قطعات در هر حوزه کاری، ماشین‌سازان، پیمانکاران متخصص پایش ارتعاشات، پیمانکاران حوزه تأمین منابع انسانی، تعمیرات تخصصی صنایع و ساخت جرثقیل و سازه می‌توانند اطلاعات خود شامل رزومه و مدارک هویتی را می‌توانند ظرف یک ماه به آدرس http://Email:pur@csp.ir ارسال نمایند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121720
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.