به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، دستگاههای شاخص در فضای کسب و کار در میز خدمت حضوری ضعیف عمل کردند و در سال گذشته صرفا ۳۳ درصد از برنامه محقق شده است.
به گزارش کرمان نو به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی در سال گذشته فقط ۳۳ درصد برنامه هدف میز خدمت حضوری محقق شده است.
وحیدی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان در این رابطه توضیح داد: سال ۱۴۰۰ از ۹۸۴ خدمت صرفا ۳۳۳ خدمت به انجام رسیده است و در رابطه با اصلاح فرایندها نیز ۵۵ درصد اهداف محقق شده است.
به گفته وحیدی میز خدمت حضوری در ادارات تبدیل به میز اطلاعرسانی شده که صرفا کار اطلاعرسانی را که اتاق مدیر و معاونین کجاست نشان برعهده گرفته و نتوانسته وظیفه خود را به درستی محقق کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی درصد استانداردسازی وبسایت های دستگاههای اجرایی را ۶۷ درصد اعلام کرد و آن را ضعیف ارزیابی کرد. به گفته او وبسایتهای دستگاهها در اختیار روابطعمومی دستگاههای اجرایی است و این افراد بیشتر کار اطلاعرسانی را انجام میدهند و نسبت به این امر توجه کافی ندارند.