تشکر رییس کل دیوان محاسبات از رهبر انقلاب

عملکرد دیوان محاسبات کشور در دو ساله گذشته موجب شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خود با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمجید از چابکی و گزارش‌های به‌موقع دیوان محاسبات در چند سال اخیر شد.

پیام تشکر رئیس کل دیوان محاسبات کشور به رهبر معظم انقلاب
در متن پیام این چنین آمده است:
اظهار رضایت حضرتعالی از عملکرد دیوان محاسبات کشور، مایه مباهات و نشان افتخار گرانقدری بر لوح ضمیر کارکنان و کارشناسان خدوم این دستگاه و پشتوانه ای معنوی برای اهتمام مضاعف به وظایف مورد تأکید معظم له است. بی تردید این عنایت مشفقانه ، ایفای تکالیف قانونی محوله را‌ ضروری تر و کارکنان دیوان را به ادامه راه و حصول نتایج مورد انتظار حضرتعالی، امیدوارتر می نماید. از خداوند متعال، توفیق پیروی از رهنمودهای حکیمانه آن رهبر فرزانه را خواستارم.فرزندتان.مهرداد بذرپاش.
عملکرد دیوان محاسبات کشور در دو ساله گذشته موجب شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خود با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمجید از چابکی و گزارش های به‌موقع دیوان محاسبات در چند سال اخیر، افزودند:
اخیراً دیوان محاسبات چابک، فعال و خوب شده است. گزارش های تفریغ بودجه در موعد خودش، خیلی زود ارائه می شود و دیوان محاسبات بررسی بودجه بعضی از شرکت‌های دولتی را نیز آغاز کرده که اگر آن را به همه شرکت‌های دولتی تعمیم دهید از جمله امتیازات این مجلس خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89522
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.