جوابیه برق منطقه‌ای به یک عضو شورای شهر کرمان


برق منطقه‌ای و برق شمال همیشه همکاری لازم را با شهرداری داشته‌اند

در نشست روز دوشنبه شورای شهر کرمان منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان با ابراز نگرانی در خصوص پل شهدای خلبان گفت: معارضاتی مثل تأسیسات برق در این پروژه وجود دارد که به نظر می‌رسد اداره برق همکاری کافی را با پروژه ندارد.

صبح امروز روابط‌عمومی اداره برق منطقه‌ای کرمان برای کرمان‌نو یک جوابیه فرستاده که در آن تأکید کرده اداره برق منطقه‌ای و برق شمال همیشه با شهرداری همکاری لازم را داشته‌اند.

در این بیانیه آمده: مصداق این همکاری ۱۵ بار خروج حداقل یک خط و اعمال خاموشی و بی‌برق نمودن پست ۱۳۲ کیلوولت کرمان در تاریخ‌های ۲۶ خردادماه و ۱۳، ۱۷، ۱۹ و ۲۴ مردادماه که به درخواست شهرداری محترم بوده و با همکاری شرکت برق منطقه‌ای و شرکت توزیع برق شمال استان انجام گردید تا عملیات عمرانی پل مذکور با مشکل مواجه نشود.

اداره برق همچنین به شهرداری تذکر داده است: بدیهی است طرح مسائل عدم همکاری فی‌مابین دستگاه‌های خدمت‌رسان موجبات سلب اعتماد عمومی را فراهم آورده و قطعاً به صلاح نیست که کمترین مسائل در رسانه‌ها مطرح گردد درحالی‌که همکاری به‌صورت مناسب وجود دارد.

پیش‌ازاین هم یکبار دیگر محمد امینی‌زاده عضو دیگر شورای شهر در مسئله تاریکی معابر به اداره برق منطقه‌ای کرمان تاخته بود و آن‌ها هم پاسخی ارسال کرده بود که روشنایی معابر در حیطه وظایف اداره برق شمال است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109328
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.