در دیدار مهندس سلیمانی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید شد:


برگزاری مانورهای مشترک برای مقابله با بحران ها و آموزش های امدادو نجات / وظیفه خدمت رسانی به مردم تکلیف مشترک برق و هلال احمر

مهندس سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان دیدارو ضمن تبریک هفته هلال احمر از زحمات و خدمات رسانی این سازمان در حادثه سیل گلباف تقدیرو تشکر کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در این دیدار که در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر انجام شد با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر پیش قراول مدیریت بحران و شرایط سخت هستند اظهارداشت: انسجام و همبستگی بین اعضا جمعیت هلال احمر در عبور از بحران ها و سختی ها مشاهده میشود.

وی با تقدیراز زحمات اعضا جمعیت هلال احمر استان کرمان در حوادث بخصوص حادثه سیل گلباف و یافتن پیکر عزیز سیم بانان فداکار صنعت برق بر اجرای آموزش های امداد ونجات برای برقکاران ، همکاران و حتی خانواده آنان توسط هلال احمر تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با اشاره به اینکه برق زیرساخت زیرساخت‌هاست به نزدیک شدن فصل گرما، پیک بار و ضرورت همراهی مردم و مسئولین برای گذر از پیک بار تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این دیدار نیز با اشاره به اینکه صنعت برق و هلال احمر وظیفه مشترک خدمت رسانی به مردم را به عهده دارند از زحمات و همکاری کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در برق دار نمودن چادرهای اسکان اضطراری در بحران ها نظیر سیل و زلزله تقدیر و تشکر کرد.

وی با گرامیداشت یادو خاطره جانباختگان حادثه سیل گلباف گفت: قطعا حادثه تلخ و ناگواری برای استان کرمان بود.
وی بر تداوم آموزش امدادو نجات در زمان حادثه توسط جمعیت هلال احمر در بین کارکنان شرکت توزیع برق شمال استان و تعامل و همکاری بین سازمانی تاکید کرد.

شایان ذکر است که در این دیدار محمد محسنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ ، مهدی اسلامی مدیردفتر مدیریت بحران و امیرجهانشاهی مدیردفتر روابط عمومی مهندس سلیمانی را همراهی کردند.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88479
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.