آغاز رزمايش مشترک طرح نظارت ميداني مديريت مصرف آب و برق دستگاه‌هاي خدماتي در شمال استان کرمان

پیش از ظهر امروز چهرشنبه اول تیرماه ، رزمایش مشترک طرح صرفه‌جویی مصرف آب و برق به نام مبارک حضرت امام رضا علیه السلام آغاز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت امام رضا علیه السلام با حضور وزیر نیرو، فرمانده کل سپاه و جمعی از مقامات کشوری و لشکری به‌صورت ارتباط ویدئویی با شرکت هاو رده‌های استانی در سراسر کشور آغاز شد.

این مراسم در شمال استان کرمان با حضور سردار نظری جانشین سپاه ثارالله و مدیران عامل شرکت های توزیع برق شمال، جنوب و دیگر مدیران صنعت آب و برق استان در محل سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

به گفته محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان ، این رزمایش در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه‌جویی به عنوان یک ‌سیاست در متن خطوط اساسی برنامه‌های کلان کشور اجرا می‌شود.

وی ، اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز و … از جمله اقدامات اجرایی در طول اجرای این طرح سه ماهه ذکر کرد و گفت: این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان‌های وزارت نیرو، وزارت کشور و رده‌های سپاه و بسیج و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90348
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.