مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبرداد:


بازدید از کارگاه‌های ضایعاتی شمال استان کرمان در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت

بازدید از کارگاه های ضایعاتی در حوزه استحفاظی توزیع برق شمال استان با همکاری نیروی انتظامی شروع شد.

به گزارش کرمان نو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با بیان اینکه بازدید از کارگاه های ضایعاتی در حوزه استحفاظی برق شمال استان با همکاری نیروی انتظامی شروع شده است اظهارداشت: این بازدیدها در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق به صورت دوره ای در شهرستان های شمال استان کرمان انجام خواهد شد.

مهندس محمد سلیمانی افزود : امروز فقط سرقت در حوزه سیم های مسی برق نیست بلکه تابلوها، تاسیسات، فیوز و حتی ترانسفورماتورها نیز در معرض سرقت قرار گرفته اند که نگهداری و حفاظت از تاسیسات برق به شیوه های سنتی و قدیمی پاسخگو نیست.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با تاکید بر اینکه بُعد مالی و ریالی سرقت تجهیزات برق، حداقل عوارض آن است، گفت: سرقت باعث بی برقی تعداد زیادی از مشترکین و حتی بعضاً خسارت به وسایل برقی مشترکین می‌شود و تبعات اجتماعی و سیاسی و یک نارضایتی پنهان به دنبال دارد.
این مقام مسئول با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط حراست شهرستان ها و نیروی محترم انتظامی در جهت صیانت از شبکه توزیع برق گفت: علیرغم همه تلاشهای انجام شده وضعیت فعلی سرقت سیم و تاسیسات برقی در استان نگران کننده است.
شایان ذکر است که بازدیداز کارگاه های ضایعاتی با مشارکت نیروی انتظامی استان با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع به صورت دوره ای اجرا میشود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81094
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.