آیین افتتاح اتاق پایش مصرف برق ادارات حوزه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

مراسم افتتاح مرکز پایش مصرف برق ادارات استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، علی بیگ‌زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان گفت: بدنبال ابلاغ مصوبه هیات وزیران مبنی بر صرفه‌جویی در مصرف برق ادارات و کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری نسبت به سال گذشته، کار گروه مصرف برق استان تشکیل شد.
وی اظهار داشت: براساس این مصوبه و با اعطای اختیار به استانداران، ساعات کار ادارات استان نیز با موافقت استاندار کرمان تغییر کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خاطرنشان کرد: مرکز پایش مصرف برق ادارات استان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان و استانداری کرمان راه‌اندازی و با رصد مصرف به ادارات متخلف تذکر داده می‌شود و چنانچه رعایت نکنند برق آنان قطع خواهد شد.
بیگ‌زاده بااعلام اینکه هدف از اجرای طرح پایش مصرف برق ادارات استان، تامین برق مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از قطع برق منازل است، مردم استان درخواست کرد با همراهی و صرفه‌جویی در مصرف برق برای عبور از فصل گرما بدون قطع برق همکاری کنند.
عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان هم گفت: برای پایش مستمر برق ادارات حوزه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان، کنتور هوشمند در همه نهادهای دولتی و بانک‌ها نصب شده است.
وی با اعلام اینکه با پایش دائم ادارات به دستگاه‌هایی که مصرف بیش از حد مجاز داشته باشند تماس گرفته می‌شود و به آن‌ها تذکر می‌دهیم، خاطر نشان کرد: روز گذشته برق ۲۸ اداره بدلیل عدم رعایت مصوبه هیئت دولت و مصرف بیش از حد مجاز قطع شد.
مهدوی نیا اظهار داشت: از زمان اجرای این طرح، روزانه ۹ الی ۱۰ مگاوات صرفه‌جویی می‌شود و همکاری بخش صنعت و کشاورزی نیز در مدیریت مصرف برق مطلوب بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان در پایان از مردم خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا از فصل گرم سال، بدون هرگونه قطعی برق، عبور کنیم.
در مراسم راه اندازی مرکز پایش مصرف برق ادارات استان تعدادی از مسولان استانداری کرمان نیز حضور داشتند و کارشناس تولید پراکنده و انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت توزیع برق جنوب استان درباره چگونگی پایش مصرف برق ادارات، توضیحاتی ارائه داد.
همچنین در این آئین، معاون دفتر خدمات مشترکین و مدیران دفتر مدیریت مصرف، روابط عمومی و کارشناسانی از این دفاتر حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91975
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.