نماینده بم: توقع از رئیس جمهوری این بود که بر سر بم دست نوازش می‌کشید

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توقع از رئیس جمهوری این بود که بر سر بم که در سال ۸۲ در زلزله به کلی ویران و نابود شد و هنوز آثار رنج آوران را در سینه دارد دست نوازش می‌کشید و مشکلات عدیده آن را مورد توجه قرار می داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، موسی غضنفرآبادی نماینده بم در جلسه روز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهوری گفت: زحمات شبانه روزی رئیس جمهوری در حل مشکلاتی که دیگران با تنبلی، نابخردی و بی مدیریتی و بعضاً عمدی به وجود آوردند قابل تقدیر است.

وی افزود: حل مشکلات اساسی روابط با کشورهای غیر معاند و مخصوصاً کشورهای همسایه و خروج از انزوای خود ساخته توسط مدیران خود باخته و غرب‌زده سابق و قطع دست‌های فاسد از ارز ترجیحی و رونق به تولید و کسب و کار سالم قابل تحسین و تقدیر است اما مردم عزیز شهرستان بم بزرگ از دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهوری غصه‌دار و گله‌مند هستند.

نماینده مردم بم در مجلس تاکید کرد: توقع از رئیس جمهوری این بود که بر سر بم که در سال ۸۲ در زلزله به کلی ویران و نابود شد و هنوز آثار رنج آوران را در سینه دارد دست نوازش می‌کشید و مشکلات عدیده آن را مورد توجه قرار می داد.

غضنفرآبادی با برشمردن برخی از مشکلات بم اظهار کرد: بم با معلولین زیاد بر جای مانده از زلزله نیازمند اداره کل بهزیستی است. این شهر که بیشترین ثبت جهانی آثار فرهنگی را در استان کرمان را دارد، نیازمند اداره کل فرهنگی و گردشگری است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید اینکه مردم از رئیس جمهوری انتظار عدالت دارند و انتظار دارند تا غصه دل‌شان منجر به تنش‌های رنج آور نشود، خاطر نشان کرد: بم با وجود هفت کارخانه تولید خودرو و لوازم جانبی که در صورت استفاده از همه ظرفیت‌ها ۳۰ هزار کارگر را مشغول خواهد کرد و همچنین وجود معادن مس آهن و غیره که معطل باقی‌مانده‌اند، نیازمند اداره کل صنعت و معدن است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91934
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.