مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان خبرداد:


افزايش سرعت پاسخگويي و تسهیل خدمت رسانی به مشترکین برق از طریق سامانه سامد

شركت توزيع برق شمال استان هيچ يك از شكايات مردمي را بي پاسخ نگذاشته و در اسرع وقت شكايات را بررسي مي كند و پاسخ مي دهد به طوري كه در ۶ ماهه اول سال جاري اين شركت پاسخگوي ۷۷شكايت بوده است كه ۳۶ مورد از طریق سامانه سامد استانداری و ۳۶ مورد دیگر نیز ازطریق سامانه سمات توانیر ارجاع داده شده است و ۵ مورد هم از طریق مراجعه حضوری ارباب رجوع یا سامانه ۱۲۱ ثبت شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی گفت: این شرکت هيچ يك از شكايات مردمي را بي پاسخ نگذاشته و در اسرع وقت شكايات را بررسي مي كند و پاسخ مي دهد به طوري كه در ۶ ماهه اول سال جاري اين شركت پاسخگوي ۷۷ شكايت بوده است كه ۲۵مورد مربوط به روشنایی معابر و قطعی برق ، ۱۳ مورد برق رسانی ۷ مورد افت ولتاژ ، ۶ مورد اعتراض به قبض و ۲۶ مورد دیگر هم مربوط به رفع حریم، درخواست کار و دریافت خسارت بوده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع یک دستگاه خدمت رسان میباشد ودر راستای تسهیل خدمت رسانی به مشترکین و تکریم ارباب رجوع کلیه خدمات غیرحضوری انجام میشود اظهارداشت: قطعا در مسیر خدمت به مشترکین و توسعه و اصلاح زیرساخت های شبکه توزیع کاستی هایی وجود خواهد داشت که مردم نجیب و شریف کرمان میتوانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مسائل مورد نظر را مطرح نمایند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان و همکاران تا حصول نتیجه و رضایت ارباب رجوع پیگیری شود.

وي به درگاههاي مختلف رسيدگي به شكايات اشاره كرد و گفت : مشترکین از طریق مراجعه به سايت شركت به نشاني nked.co.ir یا تماس با مرکز ۱۲۱ و تلفن ۳۲۵۲۰۳۳۳ و همچنین تلفن گویای ۵۹۲۲۹ در تمامي ساعات شبانه روز میتوانند هر گونه گلايه هاي مردمي ويا كوتاهي در ارائه خدمات را ثبت و پيگيري نمایند.
?شایان ذکر است که مهندس محمد سلیمانی از ابتدای سال جاری تاکنون نيز با ۲ مرتبه حضور در استانداري کرمان پاسخگوي درخواست هاي مردم از طريق سامانه سامد (استانداري ) بوده و به صورت حضوري روزهاي دوشنبه و با هماهنگي قبلي توجه ويژه اي به درخواست هاي مردم مي نمايند .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78823
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.