در جلسه‌ای با هدف هماهنگی و همکاری بیشتر در زمینه مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی


برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی بر لزوم همکاری سازمان‌های مرتبط تاکید شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، بر لزوم همکاری و حمایت سازمان‌های مرتبط برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت تاکید کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با حضور در ساختمان ستاد، با هدف هماهنگی و همکاری بیشتر در زمینه مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با سیدباقر نورالدینی مدیر این منطقه، دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست نورالدینی ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند پلیس امنیت اقتصادی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با قاچاق سوخت، بر ضرورت ادامه این روند با هماهنگی و حمایت سازمان‌های مرتبط تاکید و از همکاری آنان در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.
مدیر منطقه کرمان با تشریح اقدامات کنترلی و نظارتی انجام شده در سال گذشته پیرامون نحوه توزیع و عرضه فرآورده‌های نفتی، اظهار کرد: در سال قبل با تشکیل گروه‌های مختلف کنترل و نظارتی و تلاش و زحمات شبانه‌روزی، اقدام‌ها و کنترل‌های لازم انجام شد تا از عرضه خارج از شبکه جلوگیری و مطمئن شویم تا فرآورده به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.
به گفته وی، یکی دیگر از راهکارهای استفاده بهینه از مصرف سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، بهبود نظام توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های عرضه سوخت است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز ضمن تشکر از مسئولان منطقه کرمان بابت برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی در جهت حل مشکلات و به حداقل رساندن عرضه خارج از شبکه سوخت، تلاش مضاعف سایر نهادهای مربوط در جهت کاهش محسوس تخلفات و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی را خواستار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103703
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.