تغییر در مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان


هوشنگ غلامی جای نورالدینی را گرفت

مراسم تکریم سیدباقر نورالدینی، مدیر پیشین و معارفه هوشنگ غلامی، مدیر جدید منطقه کرمان با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، در این مراسم، جعفر سالاری‌نسب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سیدباقر نورالدینی در دوران تصدی سمت مدیر منطقه کرمان گفت: همدلی و همکاری در حوزه تأمین و توزیع سوخت کشور و برگزاری نشست‌های پرشمار و مستمر شبانه‌روزی در ایام تعطیل و غیرتعطیل با نمایندگان دیگر دستگاه‌ها و مدیران مناطق ۳۷ گانه سبب شد در شرایط ناترازی سوخت با چالشی روبه‌رو نباشیم و در هیچ نقطه‌ای از کشور کمبود سوخت وجود نداشته باشد.
سالاری‌نسب ضمن تأکید بر توزیع الکترونیکی گازمایع از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و با نرخ مصوب، افزود: دریافت، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی و صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، وظیفه اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
هوشنگ غلامی، مدیر جدید منطقه نیز در این مراسم با ایراد سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل، اظهار امیدواری کرد: با همکاری، تعامل و بهره‌مندی از مشارکت و دانش همکاران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف متعالی سازمانی، همانند گذشته این مسئولیت بزرگ را با گام‌های استوارتر و پویایی بیشتر به سرمنزل مقصود برساند.
سیدباقر نورالدینی نیز با شرح گزارشی از عملکرد منطقه کرمان در حوزه‌های مختلف، اهم فعالیت‌های انجام شده در دوران تصدی خود در منطقه کرمان را بیان کرد.

در پایان مراسم نیز با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از عملکرد و خدمات ارزشمند سیدباقر نورالدینی در زمان تصدی سمت مدکور قدردانی شد و حکم هوشنگ غلامی به عنوان مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان ابلاغ شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112126
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.