فرماندار عنبرآباد:


واحدهای صنعتی گازکشی کنند در غیر این صورت خبری از سوخت نیست

فرماندار عنبرآباد گفت: واحدهای صنعتی در ناحیه سبز باید نسبت به لوله‌کشی گاز اقدام کنند در غیراینصورت سهیمه سوخت آنها قطع خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، یزدان افشاری‌پور با اشاره به توزیع نفت سفید در فصل زمستان گفت: خوشبختانه طی پیگیری‌های انجام شده در توزیع نفت سفید مشکلی نداشتیم و مرحله اول بدون چالش دردسترس مردم قرار گرفته است.

وی از توزیع مرحله دوم نفت سفید خبرداد و افزود: مرحله دوم توزیع نفت سفید نیز به زودی در عنبرآباد آغاز خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به مشکلات اخیر شهروندان برای دریافت سیلندر گاز اظهار کرد: متاسفانه مشکلات بوجود آمده در حوزه کمبود سیلندر گاز بدلیل عرضه خارج از شبکه است بطوریکه افرادی اقدام به خرید سیلندرهای گاز کرده و از آن جهت گرمایش گلخانه‌ها استفاده می‌کنند.

افشاری‌پور با اشاره به سرعت کند پروژه گازرسانی به عنبرآباد گفت: بدلیل عملکرد ضعیف پیمانکار عملیات گازرسانی به عنبرآباد به کندی پیش می‌رفت که با خلع‌ید پیمانکار قبلی، پروژه گازرسانی توسط پیمانکار جدید به زودی از سرگرفته خواهد شد.

وی از واحدهای صنعتی درخواست کرد تا برای تامین سوخت مورد نیاز نسبت به لوله‌کشی گاز اقدام کنند و در ادامه گفت: با توجه به قرار گرفتن گلخانه‌ها، نانوایی‌ها و واحدهای صنعتی در منطقه سبز متصدیان این واحدها باید نسبت به گازکشی واحدهای خود اقدام کنند در غیر این صورت به آنها سوخت تعلق نخواهد گرفت.

قرار گرفتن در منطقه سبز به معنای آن است که لوله گاز جهت بهره‌برداری در دسترس است و متصدیان واحدهای صنعتی و گلخانه‌داران باید نسبت لوله‌کشی گاز اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100324
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.