معاون شرکت گاز استان کرمان:


۵۰ درصد ظرفیت اشتراک‌پذیری گاز طبیعی در شرق استان کرمان خالی است

معاون بهره برداری شرکت گاز استان کرمان گفت: در شرق استان کرمان بیش از ۱۵۰ هزار ظرفیت اشتراک پذیری(گاز طبیعی) ایجاد شده که تاکنون حدود ۴۴ هزار مشترک گرفته ایم یعنی بیش از ۵۰ درصد ظرفیت در شرق استان کرمان خالی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی دریجانی” ۱۲ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرق استان کرمان بیش از۱۵۰هزار ظرفیت اشتراک پذیری(گاز طبیعی) ایجاد شده که تاکنون ۴۳ الی۴۴ هزار مشترک گرفته ایم یعنی بیش از ۵۰ درصد ظرفیت در شرق استان کرمان خالی است.

وی افزود: برای خانوارهایی که تازه علمک درب منازلشان نصب شده تنفس ۳ ماهه در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند کار لوله کشی را انجام دهند و به شبکه عظیم گازرسانی متصل شوند و شرکت گاز نیز به این افراد خدمات بدهد.

دریجانی تاکید کرد: مقرر شد لیست اقشار کم درآمد که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند در اختیار شرکت گاز قرار گیرد تا خدمات لازم را دریافت کنند.

معاون شرکت گاز استان کرمان درباره انشعاب های موقت گفت: انشعاب های موقت از طریق استعلام در استان شروع شده و دو شرط دارد، یکی اینکه زمین دولتی نباشد و دیگر اینکه اگر در حاشیه شهر فرمانداری تقاضاکننده باشد تحت عنوان انشعاب موقت کمک می کنیم.

وی توضیح داد: هیچ پروژه ای در شرق استان کرمان متوقف نشده و هر سازمان و شرکتی بخواهد کاری انجام دهد نیاز به همکاری و همیاری دارد و اگر ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران و بخشداران شرق استان کرمان نبودند این حجم کار در گازرسانی انجام نمی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79300
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.